Förlovningsfest nr 3.

Kom ni ihåg detta inlägg, där jag skrev
att jag skulle sluta tjata om förlovningen?

Well. Jag ljög.

För några veckor sedan var vi nämligen
uppe i vår stuga utanför Ammarnäs,
och en kväll hade släkten (på mammas sida)
ordnat en förlovningsfest för mig och David.

Så jag tänkte visa lite bilder från kvällen.
Det får ni leva med.


Till middag: mormors köttsoppa med mjukkakun. Hoa se gött.


Efter middagen blev det paketöppning.
Vi fick ett suuuuperfint Mateus-fat!


De här blommorna fick vi också.
Älskar färgen!


Sedan blev det efterrätt..


..och lite mer efterrätt..


..och så ännu lite till.

That's how you do it Sorsele-style.
Tusen tack fina släkt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim