Jag mötte påskharen.

Fler och fler börjar anamma det där med att lura och överraska mig. Först var det frieriet, sen två förlovningsfester, och i förrgår blev jag överraskad av självaste påskharen!

Eller..det kanske inte var så mycket påskharen som Andreas Toytziaridis i en kaninmask, but still!

Han hade alltså åkt hem från Lund utan att tala om det för mig. När jag sen skulle på teaterövning i Robertsfors i förrgår så stod han utanför lokalen, iförd just en kaninmask. Något vad chockad jag blev!! Men det var sannerligen en trevlig överraskning. ^^

Han hade även med sig ett påskägg till mig, med praliner som han gjort själv. Ambitiösa människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim