Vår "önskar inte-lista".

Är det något jag och David inte önskar oss i julklapp så är det sänglinnen. När vi hade packat upp alla väskor (som ALLA verkade innehålla minst tre bäddset!) räknade jag och kom fram till att vi har 18 PÅSLAKAN och 24 ÖRNGOTT. Det är inte normalt, och framför allt inte nödvändigt när man bara är två personer som ska använda dem. 
 
Däremot är det bara fyra par påslakan som matchar med varandra. Alla andra har vi bara ett av, och de har motiv med hundar, seriefigurer, tåg, små nallebjörnar och annat vackert.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MMM

Så om man hälsar på och sover över finns det lakan man kan låna? /MMM

Svar: Definitivt! Så många att du kan sova här i flera månader. :P
Mikaela Israelsson

2012-12-11 @ 10:58:50
Postat av: Jeanette

Och jag har det tvärtom. BRIST på att vad sänglinnen och kläder innebär.
Anyway. VAR bor du? :S Jag blir ju förvirrad. Fick för mig att du bodde i Luleå men jag kanske tänkte fel ;)

2012-12-11 @ 15:29:16
URL: http://karlssonjeanette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim