Fullt ös, medvetslös.

Hej på er kära vänner!

I helgen har det varit väldigt tyst här på bloggen.
Det beror på att musikalen jag medverkar i hade premiär i lördags.

I fredags genrepade vi, vilket gick hur bra som helst.
Premiären hade lite fler missar (berodde nog mest på nerver),
men söndagens föreställning gick mycket bättre!

Just nu är jag helt slut, och det skulle inte förvåna mig
ifall jag gick och blev sjuk nu. Brukar bli så när
spänningen inför något äntligen släpper.
Tur då att vi har speluppehåll i veckan!

Nästa föreställning är den 18/2 kl 14.00.

Har ni inte köpt biljetter än kan ni göra det
hos Vuxenskolan (tfn 0934-108 95).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim