Massagerad.

När jag fyllde 20 så fick jag ett presentkort på
en timmes fri massage hos en kvinna vid namn
Annika. Det passade jag på att utnyttja igår.

Hon konstaterade på en gång att mitt bäcken var snett (igen),
och att jag borde få det fixat. Det känns som att jag är hos
sjukgymnasten stup i ett p.g.a. mitt värdelösa bäcken. ><

När hon kom till mitt axelparti sa hon att det inte var
så konstigt att jag har spänningshuvudvärk jämt, då jag
hade muskelknutar stora som tennisbollar (no kidding).
Dessutom upptäckte hon vad hon trodde var en muskel-
inflammation, så jag ska se till att få det behandlat.

Håhå jaja. Det är inte mycket som är helt i den här gamla kroppen.


Men skönt var det i alla fall- och välbehövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim