Fitness 24/7.

Igår fick jag äntligen tummen ut och gick och köpte mig ett gymkort. Karln fick jag också med mig, så vi tränade tillsammans i nästan tre timmar! Eller..vi var där i tre timmar åtminstone. Kan ha att göra med att vi inte hittade och fick leta efter alla maskiner vi skulle använda.

Jag har länge tänkt skaffa gymkort men inte hunnit/orkat, men nu blev jag så illa tvungen. Vi har nämligen börjat med en träningskurs på skolan där vi ska träna en klasskompis och själva bli tränade av en annan klasskompis. Vi ska köra både kondition och styrka i ca 6 veckor, så gymkort var som sagt ett måste för att det skulle gå. Men nu har jag ju David med mig, så då känns det genast mycket lättare!

Together, we will be fit. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim