Räddaren i nöden.

Jag har svårt att tro att vissa saker händer av en slump.
 
I morse satt jag framför datorn och kollade upp all kurslitteratur som vi måste köpa till träningskursen vi just har påbörjat. Jag grämde mig över att det var så många böcker- och billiga var de inte heller. Just för tillfället är jag inte överdrivet tät nämligen, i och med att jag råkade gå och köpa en brudklänning i lördags (vilket ni kan läsa om HÄR).

Hur som helst så skulle jag just klicka hem en bok när en tjej jag har lärt känna genom Pingst (som också pluggar till sjukgymnast, fast en termin över mig) skrev till mig på Facebook. Då sa hon att hon hade två böcker till den här kursen som jag kunde få LÅNA om jag ville! Där snackar vi timing!!
 
Så om du läser det här Sara- du är guld värd!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim