Klänningen.

Förra veckan skrev jag på Facebook att jag hade beställt en klänning som jag inte skulle använda förrän om 252 dagar. Jag insåg först efteråt att folk kan ha tolkat det som att det var min bröllopsklänning jag hade beställt, men icket. Dock så ska jag faktiskt ha klänningen på ett bröllop, men inte på mitt eget utan på min systers. Jag har nog inte sagt det här, men min syster och hennes nyblivna fästman ska alltså också gifta sig nästa sommar, närmare bestämt i juli!
 
Hur som helst så fick jag hem klänningen igår, och den är G-Ö-R-F-I-N!! Och så länge jag inte äter palt och ostbågar varje dag så ska jag nog kunna ha den om åtta månader också. :P
 
En liten sneakpeak

Kommentarer
Postat av: Annelie

haha, typ två veckor efter jag fick veta att de skulle gifta sig så fixade jag vad jag skulle ha på mig också ;)

Svar: Haha så bra, en person mindre som tycker att jag är ute i för god tid alltså! ;D
Mikaela Israelsson

2012-11-01 @ 19:52:11
URL: http://alovgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim