3 år.

Idag har jag och David varit tillsammans i 3 år. Jag fattar inte att tiden har gått så fort! Det känns som igår vi satt i hans rum och han frågade om jag ville bli hans för alltid. Och jag svarade ja- utan att tveka. Redan då visste jag att han var speciell. Att det vi hade var något jag aldrig hade upplevt tidigare, och förmodligen aldrig skulle uppleva igen.
 
Vi har dessutom varit förlovade i 6 månader idag, så det är mycket att fira. Tyvärr gör vi det på skilda orter- jag i Luleå och han i Umeå. Det känns supertråkigt såklart, men det finns inte så mycket att göra åt det. Vi får fira i efterhand helt enkelt. :)
 
Nu är det dessutom mindre än 11 månader kvar till bröllopet..! I can't wait.
 

Intern bild, men det får gå. ;)

Kommentarer
Postat av: David

Söt. <3

2012-09-18 @ 11:30:47
Postat av: Ellen

Sjukt att det har gått tre år redan! Men det är väl helt enkelt så att det känns så naturligt att ni är tillsammans att man inte tänker på att tiden faktiskt går ^^ Men grattis till er! <3

OCH GALET ATT NI SKA GIFTA ER!!

2012-09-18 @ 18:04:42
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim