Day one.

Bara för att jag har sommarlov betyder inte att jag kan sova till klockan två på dagen, som jag kunde när jag var ung. Nej nej, min dag började klockan 06.00 imorse. Jag klev upp med David som skulle till jobbet, sedan åt jag frukost och började ta tag i bröllopsplaneringen.
 
Dagen fortsatte med att David åkte ifrån jobbet en stund och körde oss båda till hälsocentralen. Japp. Det var dags för vår andra Twinrix-spruta. Som om inte det var roligt nog ska jag nu tvätta typ alla våra kläder inför hemresan imorgon. Happy fun time!
 
 

Kommentarer
Postat av: Simon

Happy phun tiem brukar jag stava det men det är ett fritt land

2013-06-05 @ 14:31:38
Postat av: Ester

Happy Phun thyme är det på southpark ;)

Svar: Jag har inte ens sett South Park, så det var inte det jag försökte kopiera. ;) Tror jag. :P
Mikaela Israelsson

2013-06-23 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim