Turkiet 2013 - paragliding.

Byn Ölüdeniz som vi bodde i är känd bland paragliders. Inte så konstigt med tanke på att byn är omringad av 2000 meter höga berg. Därför kände vi att det inte var mer än rätt att vi (jag, David, Simon, Ester och Hanna) testade på det innan vi åkte hem!

Jag tror att vi alla hann ångra oss både en och två gånger, men vi gjorde det i alla fall. Något vad stolt jag var över mig själv när det var över! Det var utan tvekan det häftigaste jag någonsin gjort, och det kommer bli svårt att toppa.
 
När vi flög tog piloten kort och filmade med en GoPro-kamera. Bilderna kunde man sedan köpa för hutlöst mycket pengar, vilket inte kändes så lockande med tanke på hur mycket själva flygningen hade kostat. Dessa bilder kommer därför från Ingrids kamera.
 
Uppe i luften.
 
Hanna går in för landning.
 
Jag själv landar.
 
Vi fick åtminstone titta på alla bilder efteråt. Här är Davids flygtur.
 
Jag och min pilot.
 
Ni som är intresserade av att se varifrån vi hoppade kan klicka på den HÄR länken. Det är inte vi som flyger, men de startar och landar på samma ställe som vi. Ni kan starta videon på 00:45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim