3,5 år.

Idag är det exakt 3,5 år sedan som jag och David blev ihop. Så mycket har hänt sedan dess!
 
Vi har blivit vuxna tillsammans, vi har varit med om att den andre har tagit studenten, fått jobb och flyttat hemifrån. Vi har tagit körkort för bil och skoter. Vi har sjungit, spelat musik och teater. Vi har semestrat ihop, lärt känna den andres familj och släktingar. Vi har lärt oss ta ansvar, betala räkningar, laga mat och tvätta tillsammans. Vi har lämnat vår trygghet bakom oss och flyttat till en ny stad ihop. Vi har förlovat oss, och är nu mitt uppe i att planera ett bröllop.
 
Många gånger undrar jag om och hur jag hade klarat mycket av detta utan David. Mitt liv hade förmodligen sett ganska annorlunda ut om han aldrig hade kommit in i bilden. Och det hade helt säkert inte alls varit lika underbart som det är nu.
 
Jag älskar dig, hun. Mer för varje dag. ♥
 
David och jag på min 18-årsdag för snart tre år sedan.
 
Fjortis-Mikaela och David på Unite för två år sedan.
 
Vi på en av våra tre (!) förlovningsfester för nästan exakt ett år sedan.
 
Den här bilden är tagen i år. LOVE! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim