Ny bil.

Sedan David började jobba i Luleå har vi haft en firmabil i skåpbilsstuk. För mig har det gått ganska bra - jag har alltid kunnat ta med mig hur många väskor som helst till exempel, och har sällan behövt köra den. :P Men eftersom den bara hade två platser kunde vi aldrig skjutsa någon, plus att David kände att han aldrig riktigt kom ur sitt "job-mode" då han hade firmabilen på fritiden också.
 
Igår köpte David efter MÅNGA månaders eftertanke, ringande, mailande och Blocket-letande, en ny bil. En svart, dieseldriven Audi A4, med dragkrok och farthållare och dubbdäck och gud vet allt. Och den är så bekväm att jag aldrig kommer kunna köra den längre sträckor utan att somna.
 
Ja. Känns tryggt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim