Lunchdejt.

I tisdags slutade jag klockan 12.
Precis innan jag skulle gå på lunch fick jag ett sms av farmor som var
i stan och undrade om jag ville äta med henne istället.

Sagt och gjort!
Hon skulle handla på COOP, så vi passade på
att äta i deras resturang- "Rob's café & Bistro".


Mitt första besök på "Rob's".


Sötfarmor (som för övrigt hatar att vara med på kort). ♥


"Rob's toast" hette det jag beställde, och bestod av toastat bröd
med ost och skinka, nacho chips och sallad.
Sjukt gott!

Sedan ville hon skämma bort mig som vanligt när vi skulle handla, och
frågade om jag ville ha något. Jag försökte vägra, men till slut
lyckades hon dra ur mig att jag faktiskt kanske nästan
behövde lite lite sminkborttagningsmedel....

Rackarns. Jag som nästan lyckades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim