118 118 visste mer än jag.

Läste just detta inlägg och förundrades
över det faktum att 118 118
kunde veta bättre än jag.

Mikaela frågar:
"Vad heter min nuvarande pojkvän?"

118 118 svarar:
"David. Detta är statistiskt sannorlikt, och blir ännu
mer självklart när man tittar på betydelsen;
"Den älskade"! Killar som heter David brukar
i allmänhet vara synnerligen trevliga och se
väldigt bra ut, så det måste väl vara så han heter?
Hälsningar 118 118."

Min dåvarande pojkvän hette inte David,
men vi vet ju alla hur det slutade..;P


Han blev visst min David till slut. ♥



Undrar du varför jag publicerar en massa gamla inlägg?
Klicka HÄR!

Kommentarer
Postat av: Jeanette Karlsson

haha coolt!

2011-10-05 @ 22:38:58
URL: http://karlssonjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim