Bygde Boys 1 år.

Jag överväger seriöst att göra en kategori
här på bloggen som heter "Bygdeå Boys", för på
sista tiden har typ vartannat inlägg handlat om dem.

Men de är ju så grymma, och jag är så sjukt
stolt över dem, så det kan faktiskt inte hjälpas!

Idag har gruppen funnits i ett år, vilket
firades lite i förskott med knytkalas igår
på Filla i Bygdeå med Bygdeå Boys+deras familjer.


Go´fika.


En Bygdeå Boys tårta, dagen till ära.


Hög mysfaktor!


Adrian, gruppens skapare, höll motvilligt tal.

Till sist fick grabbarna ställa upp sig
för att ta ett "Ettårs-foto."


Det gick väl..sådär.


Här har vi de fina pojkarna!

Grattis igen! Jag hoppas på många år till med er. ^^

Kommentarer
Postat av: towe

Åh missade jag det? :( Va synd.

2011-10-24 @ 15:27:08
URL: http://towes.devote.se
Postat av: Jeanette

Jo jag har en bild... men jag håller lite på den ;)

2011-10-24 @ 21:16:33
URL: http://karlssonjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim