En lördag med Lissan.

Idag fick jag äntligen träffa min kära vän Lise-Marie igen.
Det är alldeles för länge mellan gångerna enligt min åsikt,
men så går det när båda har jobb och annat att sköta.

Anyway- idag träffades vi alltså på stan.
Vi började med att shoppa lite. Eller..JAG shoppade. Till David.
Sen fick Lissan visa vägen till Wayne's, där jag aldrig hade varit förr.

Där satt vi sedan i typ två timmar och snackade skit,
innan det blev dags för oss att dra hemåt.
Sjukt trevligt var det. Hon är bra, den där Lissan!


Och fotogenisk, framför allt. ♥


Och jag fick min efterlängtade cheesecake.


Kommentarer
Postat av: Lissan

Lika vacker som vanligt!

Vi får se till att det inte dröjer lika länge till nästa gång (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim