Bad start.

Det känns ju sådär att ha börjat första dagen i Luleå med att få inte mindre än FYRA psykbryt inom loppet av en timma.

Psykbryt 1: Cyklade hela vägen till Ica Porsön, hämtade det jag skulle ha och lastade upp allt på bandet innan jag insåg att jag hade glömt börsen hemma.

Psykbryt 2: Cyklade hem och hämtade börsen, och när jag kom tillbaks till Ica och skulle parkera cykeln utanför så lyckades jag riva omkull tre andra cyklar samtidigt.

Psykbryt 3: Kom hem och skulle ta fram min dator. Fastnade i kardborren på dataväskan och lyckades slita upp exakt 21 små hål i mina strumpbyxor.

Psykbryt 4: Skulle fylla i en ansökan om att få Ica-kort, och skrev fel det första jag gjorde. Med bläck.

Nu kan det bara bli bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim