De har joinat klubben!

Jag gillar hemligheter. I alla fall om jag får ta del av dem. Men vissa hemligheter är svårare att hålla än andra. Till exempel en hemlighet som jag fick veta för snart två veckor sedan. Nu har dock de berörda parterna gått ut med det, så då tänkte jag passa på att sprida det vidare till er!
 
Som sagt, för snart två veckor sedan fick jag ett samtal av min bästa vän i hela världen- Ellen. Till saken hör att vi bara några dagar tidigare hade pratat om förlovning, och jag sa att jag längtade tills hon och Gustav skulle joina "klubben". När hon ringde pratade vi först lite allmänt om väder och vind, innan Ellen tog till orda: "Är det okej om jag joinar klubben nu?" frågade hon. Trög som jag är så fattade jag inte alls vad hon menade. Hon var tvungen att specificera sin fråga. "Ja, klubben för de förlovade alltså!" fortsatte hon.
 
Ja. Sedan kan ni ju gissa vad som hände. Jag skrek. Hon skrek. Jag skrek lite till. Sedan släppte hon bomben: det skulle vara en hemlighet. Oh. Snap.
 
Men jag lyckades. Jobbigt var det dock! Får man så glada nyheter vill man ju inget hellre än att tala om det för hela världen! Igår gick de dock ut med det både på Instagram och Facebook, så då är det definitivt ingen hemlighet längre! Nu vill jag bara säga hur glad jag är, och att jag vet att detta kommer bli hur bra som helst. Passa på att njuta av tiden som nyförlovade, för den är helt fantastisk!
 
Älskar er. ♥

Kommentarer
Postat av: Blivande fru Larsson

Aaww :]
Men vi borde höras någon dag! Så vi får höra hur det går för varann ;)

2012-08-27 @ 14:10:07
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim