Hemma.

Om det har varit lite dött här på bloggen i helgen
så beror det som sagt på att jag har besökt min
syster och hennes pojkvän uppe i Luleå.

Det har varit en mysig helg full med mat,
fika, shopping, film och garderobsrensning.

Har dock varit värdelös på att fota, trots
att jag hade systemkameran med mig.
Det enda jag har fotat är vad vi har ätit.

Såå..enjoy!


Middag på fredagen.


På lördagen gjorde jag och syster stan, trots snöovädret.
OJ vilka fynd vi gjorde! Måste visa er sedan vad jag köpte!
Lunchade på Kulturens Hus gjorde vi också.


På lördagskvällen lyxade vi till det med chokladkaka (SÅ god!!)
och såg på filmen "Leap Year". Filmen utspelade sig på Irland.
Jag och Sandra förstod ungefär hälften av filmens dialog.


På söndagen blev det en tripp till Dollarstore (fyndade massor!).
Till lunch/middag blev det varsin Club Sandwich. Inte äckligt alls.

Tack för en mysig helg- jag saknar er redan. ♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette Karlsson

var också på dollar i helgen, superdupermycket shoppande!

Kolla in min blogg så får du se vilket tema det gick i ;D

2012-05-07 @ 10:03:38
URL: http://karlssonjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim