Nyårslöfte.

De senaste fyra åren har jag haft som nyårslöfte att jag inte får äta "vanligt" godis, utan bara chokladgodis. Konstigt godislöfte tycker många, men för mig var detta det enda sättet att kunna sluta äta allt annat godis. Jag behövde ha något kvar, och då blev det choklad!

Men efter att inte ha ätit något annat godis i fyra år har jag blivit lite less på choklad. Jag känner aldrig ett sug efter det längre! Därför är detta års nyårslöfte helt tvärtemot de tidigare- jag ska bara äta "vanligt" godis, ingen choklad.

Så nu får jag äntligen äta så många skumtomtar jag vill!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Och så mycket lakrits du vill!! :D

Svar: Ack, om jag ändå gillade lakrits..! Ibland önskar jag nästan att jag gjorde det!
Mikaela Israelsson

2013-01-04 @ 12:11:36
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se
Postat av: MMM

Ellen, du har så fel. /MMM

Svar: We're still team "no-lakrits". Du och jag!
Mikaela Israelsson

2013-01-04 @ 12:40:06
Postat av: Gurvo

Hon har alldeles rätt.

2013-01-04 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim