Kunde du inte ha varit liiite mer specifik?

Jag måste bara publicera detta inlägg igen.
Det är ett sms som jag fick av min kära far
när han hade åkt iväg till stugan utan sin
älskade fickkniv. Det blev min uppgift att hitta den
och ta med den dit några dagar senare.

Det var väl inget "Mission Impossible" direkt..

"Jag glömde min fickkniv. Den ligger i vänstra fickan i mina skinnbyxen.
Dem häng i pannrummet. Jag saknar min fickkniv. Jag behöv den hela tiden.
Jag klarar mig inte utan min fickkniv. Kan du ta den när ni kommer. Snälla.
Jag har skrivit en sång. Den heter "Min fickkniv". Den går såhär:
"Jag vill ha min fickkniv. Den som ligger i mina skinnbyxen i pannrummet."
Nu är sången slut. Visst var den bra? Kan du ta min fickkniv när ni kommer?
Den ligger i mina skinnbyxen i pannrummet.
Ring om du är osäker på var den är. (I pannrummet). /Pappa"






Undrar du varför jag publicerar en massa gamla inlägg?
Klicka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim