Året var 2012.

Januari
- År 2012 började med att jag gav ett nytt slags nyårslöfte. Och jag tycker ändå att jag har hållt det rätt så bra!
- Jag köpte min första iPhone (bästa köpet jag någonsin gjort).
- Jag lärde mig hur man tvättar kläder. Det tog ju bara 20 år.
 
 
Februari
- Jag (och David!) deltog i musikalen "I hetaste laget". Alltid lika roligt att hänga med Robertsfors Musiksällskap.
- Jag gick ner från att jobba 100% till att bara jobba 80% på Telecenter. En livsnödvändig förändring.
 
 
Mars
- Hela månaden mars präglades av min och Davids förlovning, som ni kan läsa om här, här, och här.
- Några dagar efter förlovningen anordnade våra älskade föräldrar en förlovningsfest för oss.
 
 
April
- Både jag och David blev "Första aprillade" när min släkt överraskade oss med ännu en förlovningsfest. Här är del två av det inlägget.
- Jag skickade in min ansökan till högskolan, och var gode nervös.
- Jag var på konsert med "Baker's cottage". Leta upp dem på Spotify vettja!
- Vi blev överraskade med ÄNNU en förlovningsfest! Den här gången i Sorsele.
- Jag och Ellen firade våra 20-årsdagar ihop. Läs om den här, här och här!
 
 
Maj
- Jag och min kära vän Adrian spelade och sjöng på Valborgsfirandet i Robertsfors, för andra året i rad.
- Selah åkte på körresa till Piteå och Skellefteå.
- Jag sade upp mig från jobbet och oroade mig för framtiden.
 
Juni
- Det mest spännande under denna månad var att min faster och farfar hade ett gemensamt 110-årskalas.
 
 
Juli
- Jag och David bestämde ett bröllopsdatum, och i och med detta startade jag ännu en blogg.
- Jag fick veta att jag hade tagit mig in på LTU.
- Jag slutade jobba på Telecenter.
 
Augusti
- Jag tog en åktur på mina nya inlines. Det märks inte på inlägget, men jag trodde att jag skulle dö.
- Vi körde gokart i Umeå- premiärtur för mig! Det gick..såhär.
- Jag och David flyttade in hos Sandra och Alexander i Luleå.
- Jag blev en nolla på LTU.
- Mina älskade, vackra vänner Ellen och Gustav joinade klubben. ♥
- Jag anmälde mig till en buggkurs (SÅ roligt!).
 
 
September
- Jag och David firade 3 år tillsammans, dock på skilda orter.
- David fick jobb på YIT i Luleå, och en stoooor börda föll därmed från våra axlar!
- Systeryster och hennes Alexander förlovade sig (ÄNTLIGEN!). ♥
 
 
Oktober
- Vi fick äntligen tag i en lägenhet i Luleå!
- Jag skrev mitt livs första tenta.
- Vi firade vår 3-årsdag i efterskott, och fick se Bengt Magnusson på köpet!
 
 
November
- Min älskade David fyllde 21 år.
- Vi skaffade gymkort båda två.
 
 
December
- Vi fick flytthjälp.
- Våra första "riktiga" middagsgäster kom på besök.
- Jag och Andreas höll vår "pepparkakshus-tradition" vid liv.
- Slutligen firade jag in det nya året tillsammans med världens bästa personer. ♥
 
 
Det var mitt år, det! Hur var ditt 2012? :)

Kommentarer
Postat av: David

Mitt var också nice. /D

2013-01-05 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim